Ξ‘Ο€ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΚλΞ�ΞΌΞ· ΞšΞ΅ΟΞ±ΞΌΞΉΟ„ΟƒΟŒΟ€ΞΏΟ…Ξ»ΞΏΟ… Ξ³ΞΉΞ± την πΡρίοδο συμμΡτοχΞ�Ο‚ του Project στο Ξ”ΞΉΞΏΞΉΞΊΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ Συμβούλιο του Πολιτιστικού ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΞΏΟ ΦΡστιβάλ ΀αινιών Μικρού ΜΞ�ΞΊΞΏΟ…Ο‚ του Ξ”Ξ�ΞΌΞΏΟ… Δράμας - Proklitiko.gr - ΕιδΞ�σΡις ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ­Ξ± Ξ³ΞΉΞ± τη Δράμα ΞΊΞ±ΞΉ ΟŒΟ‡ΞΉ μόνο!
Abito

ΔΡίτΡ Ρπίσης

recent

Ξ‘Ο€ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΚλΞ�ΞΌΞ· ΞšΞ΅ΟΞ±ΞΌΞΉΟ„ΟƒΟŒΟ€ΞΏΟ…Ξ»ΞΏΟ… Ξ³ΞΉΞ± την πΡρίοδο συμμΡτοχΞ�Ο‚ του Project στο Ξ”ΞΉΞΏΞΉΞΊΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ Συμβούλιο του Πολιτιστικού ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΞΏΟ ΦΡστιβάλ ΀αινιών Μικρού ΜΞ�ΞΊΞΏΟ…Ο‚ του Ξ”Ξ�ΞΌΞΏΟ… Δράμας








΀Ο PROJECT Ξ”Ξ‘Ξ‘ΞœΞ‘ 2020 Ξ Ξ‘Ξ‘ΞŸΞ₯ΣΙΑΖΕΙ:

Ξ ΞŸΞ›Ξ™Ξ€Ξ™Ξ£Ξ€Ξ™ΞšΞŸΞ£ ΞŸΞ‘Ξ“Ξ‘ΞΞ™Ξ£ΞœΞŸΞ£ ΦΕΣ΀ΙΒΑΛ ΀ΑΙΝΙΩΝ ΞœΞ™ΞšΞ‘ΞŸΞ₯ ΞœΞ—ΞšΞŸΞ₯Ξ£

Ξ£Ξ•Ξ Ξ€Ξ•ΞœΞ’Ξ‘Ξ™ΞŸΞ£ 2014 – ΞœΞ‘Ξ‘Ξ€Ξ™ΞŸΞ£ 2017

ΞœΞ™Ξ‘ Ξ‘ΞΞ‘Ξ£ΞšΞŸΞ Ξ—Ξ£Ξ—


Αισίως, Ξ΄Ο…ΟŒΞΌΞΉΟƒΞ· Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΉΞ± παρουσίας του Project Δράμα 2020 στο Ξ”ΞΉΞΏΞΉΞΊΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ Συμβούλιο του Πολιτιστικού ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΞΏΟ ΦΡστιβάλ ΀αινιών Μικρού ΜΞ�ΞΊΞΏΟ…Ο‚ (ΠΟΦ΀ΜΜ/ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΡφΡξΞ�Ο‚) του Ξ”Ξ�ΞΌΞΏΟ… Δράμας, έφτασαν στο τέλος τους. Ξ— Ξ΅ΞΊΟ€ΟΞΏΟƒΟŽΟ€Ξ·ΟƒΞ� ΞΌΞ±Ο‚ μέσα στο ΔΣ αποσκοπούσΡ πάντοτΡ στη δημιουργικΞ� παρέμβαση ΞΊΞ±ΞΉ αντιπολίτΡυση, χωρίς Ξ½Ξ± στοχΡύΡι στην Ο€Ξ±ΟΞ±ΞΊΟŽΞ»Ο…ΟƒΞ· των Ξ΅ΟΞ³Ξ±ΟƒΞΉΟŽΞ½ του οργανισμού, ΡίτΡ αυτές αφορούσαν το ΩδΡίο, ΡίτΡ το ΦΡστιβάλ.

Ξ£ΞΊΟŒΟ€ΞΉΞΌΞΏ Ρίναι Ξ»ΞΏΞΉΟ€ΟŒΞ½ Ξ½Ξ± κάνουμΡ ΞΌΞΉΞ± Ξ±Ξ½Ξ±ΟƒΞΊΟŒΟ€Ξ·ΟƒΞ· των ΟŒΟƒΟ‰Ξ½ αποκομίσαμΡ Ξ±Ο€ΟŒ τη συμμΡτοχΞ� ΞΌΞ±Ο‚ μέσα στο ΔΣ του οργανισμού. ΀ο Ξ½Ξ± ΞΌΞΉΞ»Ξ�σΡι κανΡίς ΟŒΞΌΟ‰Ο‚ Ξ³ΞΉΞ± το ωδΡίο ΞΊΞ±ΞΉ το φΡστιβάλ χωρίς Ξ½Ξ± κουράσΡι τον συνομιλητΞ� Ξ� Ξ±Ξ½Ξ±Ξ³Ξ½ΟŽΟƒΟ„Ξ· Ρίναι κάτι το πολύ δύσκολο, Ο‰ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ Ρίναι Ξ±Ξ½Ξ±Ξ³ΞΊΞ±Ξ―ΞΏ.

Ξ— Ρικόνα του οργανισμού ΟŒΟ„Ξ±Ξ½ αναλάβαμΡ Ξ΅ΞΊΟ€ΟΞΏΟƒΟŽΟ€Ξ·ΟƒΞ· το ΣΡπτέμβριο του 2014 Ξ�ταν δυσάρΡστη. Ώς ΔΣ Ξ�ρθαμΡ αντιμέτωποι ΞΌΞ΅ αυθαιρΡσίΡς Ξ� ΞΊΞ±ΞΉ Ο€Ξ±ΟΞ±Ξ»Ξ΅Ξ―ΟˆΞ΅ΞΉΟ‚ διοικΞ�σΡων του Ο€Ξ±ΟΞ΅Ξ»ΞΈΟŒΞ½Ο„ΞΏΟ‚ που αφορούσαν σΡ διάφορα διοικητικά ΞΊΞ±ΞΉ ΞΏΞΉΞΊΞΏΞ½ΞΏΞΌΞΉΞΊΞ¬ θέματα. Προφορικές συμβάσΡις, ΡργασίΡς χωρίς καταβολΞ� Ο€Ξ±ΟΞ±ΟƒΟ„Ξ±Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½, απλΞ�ρωτα βραβΡία του φΡστιβάλ, ΞΌΞ· καταβολές ΞΌΞΉΟƒΞΈΟŽΞ½ ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ΄ΞΉΞ΅Ο…ΞΈΟ…Ξ½Ο„ΟŽΞ½ ΞΊΞ±ΞΉ προσωπικού Ρίναι μόνο λίγα Ξ±Ο€ΟŒ τα προβλΞ�ματα που ΡίχΡ Ξ½Ξ± αντιμΡτωπίσΡι το ΔΣ. Αυτά τα ΞΆΞ·Ο„Ξ�ματα Ρξακολουθούν Ξ½Ξ± ταλαιπωρούν τον ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒ ΞΊΞ±ΞΉ κατά πάσα Ο€ΞΉΞΈΞ±Ξ½ΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± ΞΈΞ± συνΡχίσουν ΞΊΞ±ΞΉ μΡτά το πέρας της δικΞ�Ο‚ ΞΌΞ±Ο‚ παρουσίας ΡκΡί. Και Ρίναι Ο„ΟŒΟƒΞ± πολλά ΞΊΞ±ΞΉ Ο„ΟŒΟƒΞΏ μΡγάλα, που ΟƒΟ‡Ξ΅Ξ΄ΟŒΞ½ αναγκαστικά ανάγουν το ρόλο του ΔΣ σΡ Ξ΄ΞΉΞ±Ο‡Ξ΅ΞΉΟΞΉΟƒΟ„ΞΉΞΊΟŒ, ΞΊΞ±ΞΉ ΟŒΟ‡ΞΉ Ξ³ΞΉΞ± παράδΡιγμα, Ξ΄Ξ·ΞΌΞΉΞΏΟ…ΟΞ³ΞΉΞΊΟŒ Ξ� ΞΊΞ±ΞΉ «Ο„ΞΏΞ»ΞΌΞ·ΟΟŒ». Ξ©ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ, Ξ· Ρξυγίανση του οργανισμού αποτΡλΡί Ξ±Ξ½Ξ±Ξ³ΞΊΞ±ΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± ΞΊΞ±ΞΉ Ξ· ΡπίτΡυξΞ� της δΡν Ρίναι Ξ»ΟŒΞ³ΞΏΟ‚ Ξ³ΞΉΞ± Ο€Ξ±Ξ½Ο…Ξ³Ξ·ΟΞΉΟƒΞΌΟŒ.

ΞšΞ¬Ο€ΞΏΞΉΞ± Ξ±Ο€ΟŒ τα ΞΆΞ·Ο„Ξ�ματα που έχΡι Ξ½Ξ± αντιμΡτωπίσΡι ΞΏ ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΞΊΞ±ΞΉ αφορούν το ωδΡίο ΞΊΞ±ΞΉ το φΡστιβάλ Ρίναι τα Ξ±ΞΊΟŒΞ»ΞΏΟ…ΞΈΞ±:

1. Ξ©Ξ”Ξ•Ξ™ΞŸ: Οι πληρωμές των ωρομίσθιων. Αυτές γίνονται ανταποδοτικά ΞΊΞ±ΞΉ δΡν υπολογί΢ονται βάση των Ο‰ΟΟŽΞ½ Ρργασίας του κάθΡ Ξ΅ΟΞ³Ξ±ΞΆΟŒΞΌΞ΅Ξ½ΞΏΟ…, αλλά ανάλογα ΞΌΞ΅ τον αριθμό των διδασκομένων του ΡκάστοτΡ ΞΊΞ±ΞΈΞ·Ξ³Ξ·Ο„Ξ� ΞΊΞ±ΞΉ κατά Ο€ΟŒΟƒΞΏ ΞΏΞΉ Ξ΄ΞΉΞ΄Ξ±ΟƒΞΊΟŒΞΌΞ΅Ξ½ΞΏΞΉ καταβάλουν τα διδακτρά τους. ΞšΞ¬Ο„ΞΉ τέτοιο μπορΡί Ξ½Ξ± οδηγΞ�σΡι σΡ σοβαρά προβλΞ�ματα ΞΌΞ· πληρωμΞ�Ο‚ των ωρομίσθιων ΞΊΞ±ΞΈΞ·Ξ³Ξ·Ο„ΟŽΞ½, αλλά ΞΊΞ±ΞΉ σΡ διαφωνίΡς μΡταξύ ΞΊΞ±ΞΈΞ·Ξ³Ξ·Ο„ΟŽΞ½, καλλιτΡχνικού διΡυθυντΞ� ΞΊΞ±ΞΉ ΔΣ. ΀ο Project αρκΡτές φορές Ο„ΟŒΞ½ΞΉΟƒΞ΅ το ΞΈΞ­ΞΌΞ± Ρξέτασης κάποιας ΡναλλακτικΞ�Ο‚ ΞΌΞ΅ΞΈΟŒΞ΄ΞΏΟ… καταβολΞ�Ο‚ Ο€Ξ»Ξ·ΟΟ‰ΞΌΟŽΞ½ Ξ³ΞΉΞ± τους ωρομίσθιους καθηγητές, Ο‰ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ κάθΡ φορά συναντούσαμΡ το Ξ΅ΞΌΟ€ΟŒΞ΄ΞΉΞΏ του «Ξ΅Ο€ΞΉΟ„ΟΟŒΟ€ΞΏΟ…», της ΞΏΞΉΞΊΞΏΞ½ΞΏΞΌΞΉΞΊΞ�Ο‚ αρχΞ�Ο‚ που ΡποπτΡύΡι τα ΞΏΞΉΞΊΞΏΞ½ΞΏΞΌΞΉΞΊΞ¬ του Ξ΄Ξ�ΞΌΞΏΟ….

2. Ξ©Ξ”Ξ•Ξ™ΞŸ: ΀ο πολύ μΡγάλο ΞΈΞ­ΞΌΞ± του ΞšΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΞΏΟ ΔιΡυθυντΞ� του ωδΡίου. Ξ•Ξ΄ΟŽ πρέπΡι Ξ½Ξ± τονίσουμΡ πως το Project ΞΊΞ±Ο„Ξ±ΟˆΞ�φισΡ την Ο…Ο€ΞΏΟˆΞ·Ο†ΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± του κυρίου ΞšΞ±ΞΌΟ€Ξ¬Ξ½Ξ· Σαμαρά Ξ³ΞΉΞ± τη θέση του καλλιτΡχνικού διΡυθυντΞ� του ωδΡίου, ΞΊΞ±ΞΈΟŽΟ‚ Ξ· αρχικΞ� ΡπιλογΞ� Ξ³ΞΉΞ± το Ο€ΟΟŒΟƒΟ‰Ο€ΟŒ του ΞΌΞ±Ο‚ Ξ�ρθΡ στο ΔΣ ως τΡτΡλΡσμένο Ξ³Ξ΅Ξ³ΞΏΞ½ΟŒΟ‚ (ΞΌΞ΅ ΡπίδΡιξη του, πράγματι, Ρντυπωσιακού βιογραφικού του). Ο ΞΊΟ…ΟΞΉΟŒΟ„Ξ΅ΟΞΏΟ‚ Ξ»ΟŒΞ³ΞΏΟ‚ της ένστασης ΞΌΞ±Ο‚ στην ΡπιλογΞ� του Ρν Ξ»ΟŒΞ³Ο‰ διΡυθυντΞ� Ρίναι Ξ· άλλη θέση που κατέχΡι σΡ ωδΡίο στη Ξ˜Ξ΅ΟƒΟƒΞ±Ξ»ΞΏΞ½Ξ―ΞΊΞ·, κάτι που τον αναγκά΢Ρι Ξ½Ξ± βρίσκΡται στη Δράμα (ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± Ο€Ξ»Ξ·ΟΟŽΞ½Ξ΅Ο„Ξ±ΞΉ Ξ±Ο€ΟŒ Ξ±Ο…Ο„Ξ�Ξ½) μόνο Ξ³ΞΉΞ± 3 ημέρΡς την Ρβδομάδα, Ξ±Ξ½ ΞΊΞ±ΞΉ τΡλικά Ρμφανί΢Ρται μόνο τις δύο Ξ±Ο€ΟŒ αυτές, ΠαρασκΡυΞ� ΞΌΞ΅ Σάββατο μΡσημέρι. ΓίνΡται αμέσως σαφές πως Ξ­Ξ½Ξ±Ο‚ διΡυθυντΞ�Ο‚ χωρίς διαρκΞ� φυσικΞ� παρουσία στο Ο‡ΟŽΟΞΏ Ρργασίας του, αδυνατΡί Ξ½Ξ± αντιμΡτωπίσΡι έγκαιρα προβλΞ�ματα που προκύπτουν ΡίτΡ ΞΌΞ΅ τους καθηγητές, ΡίτΡ ΞΌΞ΅ τους μαθητές του ωδΡίου, αλλά ΞΊΞ±ΞΉ άλλα ΞΆΞ·Ο„Ξ�ματα που ΞΈΞ± μπορούσΡ ΡνδΡχομένως Ξ½Ξ± χΡιριστΡί. Ξ£Ξ±Ο†ΟŽΟ‚ ΞΊΞ±ΞΉ έχΡι οράματα Ξ³ΞΉΞ± το ωδΡίο ΞΊΞ±ΞΉ κάνΡι Ο†ΞΉΞ»ΟŒΟ„ΞΉΞΌΞ΅Ο‚ προσπάθΡιΡς Ξ³ΞΉΞ± Ξ½Ξ± συνΡργαστΡί ΞΌΞ΅ τους καθηγητές του Ξ³ΞΉΞ± Ξ½Ξ± τα πΡτύχΡι, ΟŒΞΌΟ‰Ο‚ Ξ· απουσία του το μΡγαλύτΡρο μέρος της Ρβδομάδας δημιουργΡί μάλλον τριβές ΞΌΞ΅ το Ο€ΟΞΏΟƒΟ‰Ο€ΞΉΞΊΟŒ παρά αγαστΞ� συνΡργασία. ΀έλος, αλλά ΞΊΞ±ΞΈΟŒΞ»ΞΏΟ… Ξ±ΟƒΞ�μαντο, το ΔΣ ΡίδΡ τον ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŒ διΡυθυντΞ� μονάχα την ημέρα που Ξ�ρθΡ Ξ½Ξ± ΞΌΞ±Ο‚ συστηθΡί ως Ο…Ο€ΞΏΟˆΞ·Ο†ΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±, στην ΞΊΞΏΟ€Ξ� της πίτας του ωδΡίου ΞΊΞ±ΞΉ ... βασικά σΡ αυτές τις πΡριστάσΡις. Ξ©ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ, στην τΡλΡυταία συνάντηση ΞΌΞ΅ τον ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŒ διΡυθυντΞ� πΡρί τα μέσα ΞœΞ±ΟΟ„Ξ―ΞΏΟ… 2017 ΞΌΞ΅ το Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΟΞΏΟƒΟ‰Ο€ΞΉΞΊΟŒ του ΩδΡίου, Ξ΅ΞΉΟ€ΟŽΞΈΞ·ΞΊΞ΅ Ξ±Ο€ΟŒ τον Ο€ΟΟŒΞ΅Ξ΄ΟΞΏ του ΔΣ πως τέτοιΡς συναντΞ�σΡις (του διΡυθυντΞ� ΞΌΞ΅ τους καθηγητές του) Ρίναι πάγια τακτικΞ�. Ξ— Ξ±Ξ»Ξ�θΡια Ρίναι ΟŒΞΌΟ‰Ο‚ πως Ξ�ταν Ξ· Ο€ΟΟŽΟ„Ξ· φορά που ΞΏ ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŒΟ‚ διΡυθυντΞ�Ο‚ συναντΞ�ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ ΞΌΞ΅ τους καθηγητές Ξ³ΞΉΞ± ΞΌΞΉΞ± συ΢Ξ�τηση Ρφ’ΟŒΞ»Ξ·Ο‚ της ύλης. Στα 2,5 Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΉΞ± θητΡίας του, κάτι τέτοιο Ρίναι απαράδΡκτο.

3. ΦΕΣ΀ΙΒΑΛ: Αντίστοιχα Ρίναι ΞΊΞ±ΞΉ τα θέματα του καλλιτΡχνικού διΡυθυντΞ� του φΡστιβάλ, Ξ‘Ξ½Ο„ΟŽΞ½Ξ· Ξ Ξ±Ο€Ξ±Ξ΄ΟŒΟ€ΞΏΟ…Ξ»ΞΏΟ…, Ξ΅Ξ½ΟŒΟ‚ σκηνοθέτη καταξιωμένου στον Ρλληνικό Ο‡ΟŽΟΞΏ ΞΌΞ΅ ΡμπΡιρία στον κινηματογράφο πάνω Ξ±Ο€ΟŒ 30 Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΉΞ±. ΀ΡλΡί ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŒΟ‚ διΡυθυντΞ�Ο‚ Ρδώ ΞΊΞ±ΞΉ πάρα πολλά Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΉΞ±, ΞΊΞ±ΞΉ φαίνΡται πως Ξ±Ο…Ο„ΟŒ έχΡι αρχίσΡι Ξ½Ξ± τον κουρά΢Ρι ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± αντιμΡτωπί΢Ρι τη θέση του Ξ±Ο…Ο„Ξ� ως μόνιμη ΞΊΞ±ΞΉ αποκλΡιστικά ως πηγΞ� Ξ΅ΟƒΟŒΞ΄Ο‰Ξ½ ΞΊΞ±ΞΉ ΞΊΞ¬Ξ»Ο…ΟˆΞ·Ο‚ ΟŒΞ»Ο‰Ξ½ ανΡξαιρέτως των Ξ΄Ξ±Ο€Ξ±Ξ½ΟŽΞ½ του, ακόμη ΞΊΞ±ΞΉ ΟŒΟ„Ξ±Ξ½ Ο€ΟΟŒΞΊΞ΅ΞΉΟ„Ξ±ΞΉ Ξ³ΞΉΞ± Ξ΅Ο€ΞΉΟƒΞΊΞ­ΟˆΞ΅ΞΉΟ‚ απο την έδρα του στην ΑθΞ�Ξ½Ξ± (Ξ½Ξ±ΞΉ, το φΡστιβάλ έχΡι έδρα την ΑθΞ�Ξ½Ξ±) ως τη Δράμα Ξ³ΞΉΞ± Ξ½Ξ± συ΢ητΞ�σΡι ΞΌΞ΅ τον Ο€ΟΟŒΞ΅Ξ΄ΟΞΏ του ΔΣ ΞΊΞ±ΞΉ το Ξ΄Ξ�μαρχο θέματα που «ΞΊΞ±Ξ―Ξ½Ξ΅» το φΡστιβάλ – ΞΌΞΉΞ± συ΢Ξ�τηση που κάλλιστα ΞΈΞ± μπορούσΡ Ξ½Ξ± έχΡι γίνΡι ηλΡκτρονικά (ΞΊΞ±ΞΉ χωρίς ΞΊΟŒΟƒΟ„ΞΏΟ‚), μέσω Skype Ξ»ΟŒΞ³ΞΏΟ… χάρη. Ο ίδιος δΡν έχΡι παρουσιαστΡί ποτέ στο ΔΣ, ΞΊΞ±ΞΉ τον έχουμΡ συναντΞ�σΡι μονάχα ΞΊΞ±Ο„ΟŒΟ€ΞΉΞ½ προτροπΞ�Ο‚ του Project στο ΔΣ Ξ³ΞΉΞ± Ξ½Ξ± τον γνωρίσουμΡ ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± συ΢ητΞ�σουμΡ ΞΌΞ±ΞΆΞ― του προοπτικές Ξ³ΞΉΞ± το φΡστιβάλ. Ο ίδιος Ο‰ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ θΡωρΡί το φΡστιβάλ ΞΈΞ­ΞΌΞ± των ολίγων ΞΊΞ±ΞΉ Ξ΅ΞΊΞ»Ξ΅ΞΊΟ„ΟŽΞ½ της ΡλληνικΞ�Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ διΡθνούς πολιτιστικΞ�Ο‚/κινηματογραφικΞ�Ο‚ Ο€ΟΞ±Ξ³ΞΌΞ±Ο„ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±Ο‚, ΞΊΞ±ΞΉ Ρίναι αντίθΡτος, (τουλάχιστον Ξ�ταν ΟŒΟ„Ξ±Ξ½ τον συναντΞ�σαμΡ) προς δράσΡις που ΞΈΞ± μπορούσαν Ξ½Ξ± προσΡλκύσουν ακόμη Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟƒΟŒΟ„Ξ΅ΟΞΏ (Ξ”ΟΞ±ΞΌΞΉΞ½ΟŒ ΞΊΞ±ΞΉ ΞΌΞ·) ΞΊΟŒΟƒΞΌΞΏ τις ημέρΡς του φΡστιβάλ, αλλά ΞΊΞ±ΞΉ τις Ο…Ο€ΟŒΞ»ΞΏΞΉΟ€Ξ΅Ο‚ μέρΡς του Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΏΟ…. ΞŠΟƒΟ‰Ο‚ ΞΏ ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΞΈΞ± έπρΡπΡ Ξ½Ξ± απΡυθυνθΡί πλέον σΡ Ξ½Ξ΅ΟŒΟ„Ξ΅ΟΞΏΟ…Ο‚ σκηνοθέτΡς που ΞΈΞ± έχουν δυνάμΡις, όρΡξη ΞΊΞ±ΞΉ φρέσκιΡς ιδέΡς Ξ³ΞΉΞ± το πως ΞΈΞ± μπορούσΡ το φΡστιβάλ Ο„Ξ±ΞΉΞ½ΞΉΟŽΞ½ μικρού ΞΌΞ�ΞΊΞΏΟ…Ο‚ Ξ½Ξ± αποκτΞ�σΡι το κύρος που του αρμό΢Ρι. ΞŒΞΌΟ‰Ο‚, ΞΏ ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ μάς έχΡι δΡίξΡι πως φοβάται πολύ τις αλλαγές Ο€ΟΞΏΟƒΟŽΟ€Ο‰Ξ½ σΡ θέσΡις μΡγάλης Ρυθύνης, αντιπαραβάλοντας συχνά το ΡπιχΡίρημα της ΡμπΡιρίας/προϋπηρΡσίας σΡ θέματα που αφορούν το φΡστιβάλ, ΞΊΞ±ΞΉ ΟŒΟ‡ΞΉ μόνο.
΀ο άρθρο συνΡχί΢Ρται μΡτά τη διαφΞ�μιση




4. ΦΕΣ΀ΙΒΑΛ: ΀ο ΞΈΞ­ΞΌΞ± των Ο€Ξ½Ξ΅Ο…ΞΌΞ±Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½ δικαιωμάτων των έργων που κατατίθΡνται στο Ξ΄ΞΉΞ±Ξ³Ο‰Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒ Ξ³ΞΉΞ± την αφίσα του φΡστιβάλ. Ξ— Ξ½ΞΉΞΊΞ�τρια αφίσα ΞΌΞ±ΞΆΞ― ΞΌΞ΅ τα πνΡυματικά Ξ΄ΞΉΞΊΞ±ΞΉΟŽΞΌΞ±Ο„Ξ±, πΡρνάΡι Ρξ’ολοκλΞ�ρου στην κατοχΞ� του πολιτιστικού οργανισμού ΞΏ οποίος μπορΡί Ξ½Ξ± χρησιμοποιΞ�σΡι, τροποποιΞ�σΡι, ακόμη ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± ΡξοικονομΞ�σΡι χρΞ�ματα Ξ±Ο€ΟŒ την αφίσα. ΞœΞ±Ο‚ Ξ­Ξ³ΞΉΞ½Ξ΅ σαφές πως ΞΈΞ± δημιουργούσΡ προβλΞ�ματα διαχΡίρισης Ο‡ΟΟŒΞ½ΞΏΟ… Ξ½Ξ± ΢ητΡίται κάθΡ φορά Ξ· άδΡια του καλλιτέχνη Ξ³ΞΉΞ± παρΡμβάσΡις στο έργο του (τροποποίηση Ξ³ΞΉΞ± δημιουργία προσκλΞ�σΡων, Ρισιτηρίων κλπ), ΞΊΞ±ΞΉ ΞΆΞ·Ο„Ξ�σαμΡ Ξ½Ξ± Ξ΅ΞΎΞ΅Ο„Ξ±ΞΆΟŒΟ„Ξ±Ξ½ το ΞΈΞ­ΞΌΞ± ΟŽΟƒΟ„Ξ΅ Ξ½Ξ± Ο…Ο€Ξ�ρχΡ τουλάχιστον κάποια ρΞ�τρα που Ξ½Ξ± Ρμποδί΢Ρι την πλΞ�ρη ΞΊΞ±ΞΉ ανέλΡγκτη ΡκμΡτάλλΡυση του πνΡυματικού έργου του ΡκάστοτΡ καλλιτέχνη Ξ� τουλάχιστον Ξ½Ξ± πΡριορί΢Ρι τη χρΞ�ση Ξ±Ο…Ο„Ξ� Ξ³ΞΉΞ± Ξ­Ξ½Ξ± συγκΡκριμένο Ο‡ΟΞΏΞ½ΞΉΞΊΟŒ διάστημα, Ξ³ΞΉΞ± παράδΡιγμα κατά τη διάρκΡια τέλΡσης του φΡστιβάλ το ΣΡπτέμβριο. ΀ο ΞΈΞ­ΞΌΞ± το ΞΈΞ―ΞΎΞ±ΞΌΞ΅ στον ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŒ διΡυθυντΞ� ΞΏ οποίος έδΡιξΡ μΡγάλη προθυμία Ξ½Ξ± ΡξΡταστΡί Ξ±Ο…Ο„ΟŒ το ΞΈΞ­ΞΌΞ±, αλλά έμΡινΡ μόνο στην προθυμία.

Αυτά Ρίναι κάποια προβλΞ�ματα τα οποία ΞΌΞ΅ λίγη Ο„ΟŒΞ»ΞΌΞ· ΞΊΞ±ΞΉ Ξ±Ο€ΞΏΟ†Ξ±ΟƒΞΉΟƒΟ„ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± ΞΈΞ± μπορούσαν Ξ½Ξ± λυθούν παρέχοντας λύσΡις ουσίας στον Ο„ΟΟŒΟ€ΞΏ διοίκησης ΞΊΞ±ΞΉ του ωδΡίου αλλά ΞΊΞ±ΞΉ του φΡστιβάλ. Ως Ρκ τούτου, ΞΏ ΟΟŒΞ»ΞΏΟ‚ του ΔΣ ΞΊΞ±ΞΉ ΞΊΞ±Ο„’ Ρπέκταση ΞΊΞ±ΞΉ της δημοτικΞ�Ο‚ αρχΞ�Ο‚ γίνΡται Ξ±Ο€Ξ»ΟŽΟ‚ Ξ΄ΞΉΞ±Ο‡Ξ΅ΞΉΟΞΉΟƒΟ„ΞΉΞΊΟŒΟ‚. ΔΡν αμφισβητΡί κανΡίς πως Ξ· Ξ½Ξ­Ξ± (μΡσΞ�λιξ πλέον Ξ²Ξ­Ξ²Ξ±ΞΉΞ±) διοίκηση ΡίχΡ Ξ½Ξ± αντιμΡτωπίσΡι Ξ΅ΞΌΟ€ΟŒΞ΄ΞΉΞ± ΞΊΞ±ΞΉ δυσκολίΡς που έχουν ρί΢Ρς σΡ Ο€Ξ±Ξ»Ξ±ΞΉΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ΅Ο‚ διοικΞ�σΡις, κάτι τέτοιο ΟŒΞΌΟ‰Ο‚ δΡν μπορΡί Ξ½Ξ± αποτΡλΡί μόνιμη δικαιολογία σΡ προτάσΡις Ξ³ΞΉΞ± πιο ΞΊΞ±ΞΉΞ½ΞΏΟ„ΟŒΞΌΞ΅Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ, Ο€ΞΉΞΈΞ±Ξ½ΟŒΞ½ Ξ±Ο€ΞΏΟ„Ξ΅Ξ»Ξ΅ΟƒΞΌΞ±Ο„ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ΅Ο‚, λύσΡις στα προβλΞ�ματα που ταλανί΢ουν τον ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒ.

Σίγουρα βΡβαίως έχουν γίνΡι ΞΊΞ±ΞΉ διάφορα θΡτικά Ξ²Ξ�ματα τα οποία Ξ· δημοτικΞ� αρχΞ� μπορΡί Ξ±Ξ½ θέλΡι Ξ½Ξ± τα ΡπισημάνΡι, Ο‰ΟƒΟ„ΟŒΟƒΞΏ ωχριούν μπροστά στα Ξ³Ξ΅Ξ½ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ± προβλΞ�ματα που έχΡι Ξ½Ξ± αντιμΡτωπίσΡι ΞΏ ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚. Αν ΞΊΞ±ΞΉ ΞΏ Ο€ΟΟŒΞ΅Ξ΄ΟΞΏΟ‚ αρέσκΡται Ξ½Ξ± φαίνΡται «Ξ±Ξ½Ο„ΞΉ-Ξ»Ξ±ΟŠΞΊΞΉΟƒΟ„Ξ�Ο‚», στην Ο€ΟΞ±Ξ³ΞΌΞ±Ο„ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± συνΡχί΢Ρι Ξ­Ξ½Ξ± μοντέλο διοίκησης στο οποίο Ξ· Ρικόνα Ρίναι ΟƒΞ·ΞΌΞ±Ξ½Ο„ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ· της ουσίας. ΞˆΟ„ΟƒΞΉ, ΞΊΞ±ΞΉ μάλλον στο Ξ³Ξ΅Ξ½ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ΅ΟΞΏ Ξ΅Ο€ΞΉΞΊΞΏΞΉΞ½Ο‰Ξ½ΞΉΞ±ΞΊΟŒ πλαίσιο της παρούσας ΀οπικΞ�Ο‚ Αυτοδιοίκησης, ΞΏ ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ Ρίναι Ξ±Ο€Ξ»ΟŒΟ‡Ξ΅ΟΞΏΟ‚ σΡ θέματα τραπΡ΢ωμάτων ΞΊΞ±ΞΉ φιλοξΡνίας ΞΊΞ±ΞΉ ΞΊΞ¬Ξ»Ο…ΟˆΞ·Ο‚ Ξ΄Ξ±Ο€Ξ±Ξ½ΟŽΞ½ (Ξ³ΞΉΞ± παράδΡιγμα, το φΡστιβάλ μοιά΢Ρι Ξ½Ξ± ΞΌΞ±Ο‚ κοστί΢Ρι Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟƒΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ± χρΞ�ματα Ξ±Ο€ΟŒ ΟŒΟƒΞ± ΞΌΞ±Ο‚ αποφέρΡι), αλλά Ο„Ξ±Ο…Ο„ΟŒΟ‡ΟΞΏΞ½Ξ± ανούσια Ο†Ξ΅ΞΉΞ΄Ο‰Ξ»ΟŒΟ‚ ΞΊΞ±ΞΉ άτολμος σΡ πιο ΞΏΟ…ΟƒΞΉΟŽΞ΄Ξ· ΞΆΞ·Ο„Ξ�ματα. Οι προκηρύξΡις Ξ³ΞΉΞ± τα δίμηνα του φΡστιβάλ, ΞΏΞΉ διορισμοί ΞΊΞ±Ξ»Ξ»ΞΉΟ„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ΄ΞΉΞ΅Ο…ΞΈΟ…Ξ½Ο„ΟŽΞ½, ΞΏΞΉ αναθέσΡις Ξ΅ΟΞ³Ξ±ΟƒΞΉΟŽΞ½ σΡ συνΡργΡία ΞΊΞ±ΞΈΞ±ΟΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±Ο‚, συνΡργασίΡς ΞΌΞ΅ λογιστές ΞΊΞ±ΞΉ νομικούς Ξ³ΞΉΞ± υποθέσΡις του οργανισμού, τα ασφαλιστικά ΟƒΟ…ΞΌΞ²ΟŒΞ»Ξ±ΞΉΞ±, Ξ· έναρξη Ξ³ΞΉΞ± το Ξ΄ΞΉΞ±Ξ³Ο‰Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒ δημιουργίας αφίσας Ξ³ΞΉΞ± το φΡστιβάλ ΞΊΞ±ΞΉ άλλα τέτοια, οφΡίλουν Ξ½Ξ± γίνονται ΞΌΞ΅ πλΞ�ρη διαφάνΡια ΞΊΞ±ΞΉ Ξ΄Ξ·ΞΌΞΏΟƒΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±, ΟŒΟ‡ΞΉ κΡκλΡισμένων των ΞΈΟ…ΟΟŽΞ½ Ξ� μόνο Ξ±Ο€ΟŒ ΞΌΞΉΞ± σΡλίδα στο facebook, αλλά ΞΊΞ±ΞΉ Ξ±Ο€ΟŒ την Ρπίσημη ιστοσΡλίδα του Ξ΄Ξ�ΞΌΞΏΟ… ΞΊΞ±ΞΉ αναγγΡλίΡς σΡ ΟŒΞ»Ξ΅Ο‚ τις τοπικές ΡφημΡρίδΡς, τουλάχιστον.

ΞœΞ­ΟƒΞ΅Ο‚ άκρΡς Ξ»ΞΏΞΉΟ€ΟŒΞ½, ΞΊΞ±ΞΉ Ρνώ Ξ�δη έχουμΡ κουράσΡι ΞΌΞ΅ όλα αυτά, Ξ· βασικΞ� Ρικόνα που σχηματίσαμΡ Ξ³ΞΉΞ± τον Ξ ΞŸΞ¦Ξ€ΞœΞœΞ”Ξ” Ρίναι πως Ξ΅Ο€ΟΟŒΞΊΞ΅ΞΉΟ„ΞΏ Ξ³ΞΉΞ± ΞΌΞΉΞ± πονΡμένη ιστορία ΞΊΞ±ΞΉ Ξ· ΡξυγίανσΞ� του ΟƒΞ�μΡρα προσκρούΡι πολλές φορές σΡ κακοδιαχΡιρίσΡις του Ο€Ξ±ΟΞ΅Ξ»ΞΈΟŒΞ½Ο„ΞΏΟ‚. Ξ— παραλαβΞ� «ΞΊΞ±ΞΌΞ­Ξ½Ξ·Ο‚ Ξ³Ξ·Ο‚» συχνά τέθηκΡ στο τραπέ΢ι ως ΡπιχΡίρημα Ρνάντια σΡ Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟƒΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ± θΡτικά Ξ²Ξ�ματα που ΞΈΞ± μπορούσαν Ξ½Ξ± Ξ³Ξ―Ξ½ΞΏΟ…Ξ½. Ξ’Ξ­Ξ²Ξ±ΞΉΞ±, ΟŒΟ€Ο‰Ο‚ προαναφέραμΡ, Ξ· Ρξυγίανση – του κάθΡ οργανισμού – αποτΡλΡί Ξ±Ξ½Ξ±Ξ³ΞΊΞ±ΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± ΞΊΞ±ΞΉ υποχρέωση ΞΊΞ±ΞΉ σίγουρα ΟŒΟ‡ΞΉ ΞΊΞ±Ο„ΟŒΟΞΈΟ‰ΞΌΞ±, έστω ΞΊΞ±ΞΉ Ξ±Ξ½ μοιά΢Ρι ΞΌΞ΅ τέτοιο. ΀ο Ξ½Ξ± ΡυλογάμΡ τα Ξ³Ξ­Ξ½ΞΉΞ± ΞΌΞ±Ο‚ ΞΊΞ±Ο„Ξ·Ξ³ΞΏΟΟŽΞ½Ο„Ξ±Ο‚ τις προηγούμΡνΡς διοικΞ�σΡις Ξ³ΞΉΞ± κακοδιαχΡίριση δΡν αποτΡλΡί ΡπίτΡυγμα, Ο€Ξ±ΟΟŒΞ»ΞΏ που αποδΡικνύΡται δύσκολο έργο. Ο ΞΏΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ οφΡίλΡι Ξ½Ξ± δΡίξΡι Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟƒΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ· Ο„ΟŒΞ»ΞΌΞ· Ξ³ΞΉΞ± πρωτοβουλία, Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟƒΟŒΟ„Ξ΅ΟΞ· διαφάνΡια/Ξ΄Ξ·ΞΌΞΏΟƒΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± σΡ ό,τι αφορά θέσΡις Ρυθύνης (καλλιτΡχνικοί διΡυθυντές, δίμηνα Ξ³ΞΉΞ± το φΡστιβάλ) ΞΊΞ±ΞΉ Ξ­Ξ½Ξ±Ξ½ Ξ³Ξ΅Ξ½ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ΅ΟΞΏ ΟƒΟ„ΟΞ±Ο„Ξ·Ξ³ΞΉΞΊΟŒ ΟƒΟ‡Ξ΅Ξ΄ΞΉΞ±ΟƒΞΌΟŒ μέσα Ξ±Ο€ΟŒ τον οποίο δΡ ΞΈΞ± Ξ±Ξ½Ξ±Ξ»ΟŽΞ½Ξ΅Ο„Ξ±ΞΉ σΡ θέματα που προς το Ο€Ξ±ΟΟŒΞ½ παρακωλύουν την Ρργασία του.


ΞšΞ΅ΟΞ±ΞΌΞΉΟ„ΟƒΟŒΟ€ΞΏΟ…Ξ»ΞΏΟ‚ ΚλΞ�ΞΌΞ·Ο‚

ΞœΞ΅Ξ»ΞΏΟ‚ Project Δραμα 2020

ΣυντονιστΞ�Ο‚ ΞŸΞΌΞ±Ξ΄Ξ±Ο‚ Πολιτισμου Project

Πρωην ΞœΞ΅Ξ»ΞΏΟ‚ του ΔΣ του Ξ ΞŸΞ¦Ξ€ΞœΞœΞ”Ξ”



ΑφΞ�στΡ το ΟƒΟ‡ΟŒΞ»ΞΉΟŒ σας

Ξ‘Ο€ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΟƒΞΌΟŒΟ‚ ΚλΞ�ΞΌΞ· ΞšΞ΅ΟΞ±ΞΌΞΉΟ„ΟƒΟŒΟ€ΞΏΟ…Ξ»ΞΏΟ… Ξ³ΞΉΞ± την πΡρίοδο συμμΡτοχΞ�Ο‚ του Project στο Ξ”ΞΉΞΏΞΉΞΊΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ Συμβούλιο του Πολιτιστικού ΞŸΟΞ³Ξ±Ξ½ΞΉΟƒΞΌΞΏΟ ΦΡστιβάλ ΀αινιών Μικρού ΜΞ�ΞΊΞΏΟ…Ο‚ του Ξ”Ξ�ΞΌΞΏΟ… Δράμας Reviewed by Giorgos on ΀Ρτάρτη, Απριλίου 05, 2017 Rating: 5

ΑφΞ�στΡ το ΟƒΟ‡ΟŒΞ»ΞΉΟŒ σας

Φόρμα Ρπικοινωνίας

Όνομα

Ξ—Ξ»Ξ΅ΞΊΟ„ΟΞΏΞ½ΞΉΞΊΟŒ ταχυδρομΡίο *

ΜΞ�Ξ½Ο…ΞΌΞ± *

Ξ‘Ο€ΟŒ το Blogger.